WenGods - новата игра на NXTER

     Днес имах доста лична работа, но какво ходех от едно място на друго извадих телефона си, прегледах Ardor DEX и след това влязох в Туйтър....... ОМГ! NXTER са пуснали дълго чаканата от мен актуализация за новата им игра! Бърз лайк и ретуйт..... влязох в блога и започнах да чета..... чувството беше уникално! Ходейки, знаех посоката на където отивам, но се пренесох в света на WenGods. Познавам добре работата на NXTER и знам, че всичко при тях е добре изпипано и повече от страхотно, Arthur Penzl толкова добре е написал статията, че ходех между хората и на няколко пъти щях да се блъсна в други минувачи, по някое време се усетих, че всъщност отивам на мястото, което исках, но по заобиколен път ...... готово, стигнах! Прибрах си телефона и влязох, една жена ме помоли да седна и да изчакам докато ми дойде реда, веднага извадих телефона си и продължих с четенето, но да не ви мъча повече.


Първи идеи за един по-голям свят



Опитвам се да получа малки и прости идеи.

блог . _ Студен клиент на портфейл . книга . _ Приложение за удостоверяване .

И ги получавам. Малки прости идеи. …и след това растат.

През ноември-декември 2021 г. исках да разпространя малко положително настроение, да покажа няколко функции на Ignis по забавен начин и да тествам – можем ли да накараме „потребители, които не са крипто“ да използват блокчейн с нашите домашни приложения, SIGBRO Mobile и NFTMagic.art , справям ли се?

Да, можеха!
Малката идея се превърна в The Frenchie.land Advent Calendar: 24 дни, 24 видеоклипа с картонени версии на френски NFT, залепени върху клечки за суши, изпълняващи интерактивна криминална история пред различни фонове (зелен екран), със звукови ефекти и музика, всеки ден пъзели и куестове и история, която измислях в движение. Вече ви казах , лицето на жена ми променя цвета си, всеки път, когато й кажа, че имам проста идея. Сега знаете защо…

След това и кратка почивка исках да превърна Frenchie.land в уеб игра, но за съжаление – и разбираемо – както се развиха нещата, моят приятел и създател на дизайна „Frencies“ и NFTMagic, The Wiremaster, премина към повече здравословни хобита като игра на тенис, каране на ски и водене на Пърси – неговият млад и волев французин – на разходки, което ме остави с полуизпечен проект, който имах, базиран на неговите произведения на изкуството, а не на моите собствени . Въз основа на същите основни идеи реших да започна да разработвам нова история, герои и вселена.

Wen Gods?
    Задълбочавайки се, скоро открих, че приликите между сценария и дизайна на играта са много, но... със сигурност има и разлики. Като... страхотен свят, който си построил, но какъв е геймплеят? Механиката на играта? Как контролирате героя, какво е завладяващото в него, как да ИГРАЕТЕ тази история? След онлайн майсторски клас по дизайн на игри и няколко страхотни тежки книги за изграждане на света и MMO (да, хартиени книги, случайно харесвам физически неща ;)), създаване на тестови игри на хартия и анализиране на игри, които играя, ето ни.

Нека да разгледаме някои правила, които съм избрал, и може би можете да ми кажете в полето за коментари по-долу какво мислите за тях.

Играе се безплатно

Wen Gods е free2play. Всеки започва със свободен герой
Героят може да се играе до края на играта Wen Gods и след това.
Свободните герои умират завинаги (PD) след 3 повторни хвърляния на хайвера – играта  ще приключи и трябва да започнете отначало.

OMG, могат ли да умрат? Да сър. Вашият цар умира в шах, ако врагът го убие, нали? За мен, като играч и човек с „леко“ състезателно мислене, виждам истинската победа в дадена игра като победа с нещо РЕАЛНО заложено на карта; например заемете първа позиция в класацията с герой, който може да страда от PD, докато повечето други тичат наоколо в защитна броня и не могат да умрат.

Безплатният герой Wen Gods може да бъде закален, научен на умения и трябва да се бие с NPC и евентуално постоянно възраждащи се компютри, но може да го направи и може да промени света на играта за всички тях, точно пред очите им. ТОВА е легенда.

Повечето AAA студия в наши дни правят игри, които се чувстват по-скоро като интерактивни филми, където впрягат и защитават своите играчи и ги превеждат през целия път до крайната игра, защото студиото иска да печели; те минимизират риска от загуба на клиенти, като ги поддържат живи, вместо да оставят играчите да рискуват да умрат, ако играят зле.

Това, IMHO, отнема решаващо преживяване от игра на игри. Уважавам хората достатъчно, за да им дам стимула, който човек получава от поемането на риск, преодоляването на безумни препятствия и усещането на прилив на заслужена голяма победа! Искам да постигнат успех в игрите и в живота. Сами или заедно. Играчите, които пренасят безплатни герои от нулата до легендарни, може много добре да осъзнаят, че не могат да го направят сами; те може не само да се нуждаят от форуми и разходки, но и от помощта един на друг: да си партнират, да си сътрудничат, да намерят начин. Да печелят! Защо да играете мултиплейър игра, ако всичко, което искате, е да играете соло?

Целият се запалих, когато разбрах това. „Искам героят ми да може да умре!“, казах на scor2k.

"Защо?", каза той. Затова му написах всичко по-горе. "Добре, но искам да живея вечно!”, отвърна той с ))))))))))) …

ДОБРЕ.

Аз съм фен на свободата на избор, така че трябва да уважавам, че някои играчи просто обичат да се прераждат отново и отново.

Което води до следващото правило:Когато безплатен персонаж достигне ниво 5, играчът може да го превърне в NFT персонаж

NFT символи

Играчите с NFT герои могат: "Запазете статистиката на героя в блокчейна,
повторно хвърлят хайвера си неограничен брой пъти с най-новите си запазени статистики, 
продават своя NFT характер, включително всички получени статистики, p2p

NFT обикновено се смятат за изображение. Но характерът на човек не идва само от външния вид. Героят не е кожа. Така че, освен информацията за изображението на NFT героите, техните статистики са прикачени към NFT. Всички постижения се прехвърлят от безплатния герой към новия NFT персонаж, например: опит (EXP), здраве (HP), умения, разпределени точки за персонажи (CP), точки за таланти (TP) и нивото и основната специализация на NFT героя , се записват в блокчейна. Тези метаданни ще следват NFT символа, ако бъдат продадени или прехвърлени на друг акаунт, на играч или NFT инвеститор.

Имат и външен вид, разбира се:

Свободните герои си приличат. Всички играчи започват еднакво и са от една и съща раса, Forest Ppl.
NFT играчите могат да изберат готов NFT персонаж или могат да издадат уникални NFT аватари за себе си. Има селекция от официални NFT аватари на Wen Gods
Играчите могат да създават и издават персонализирани NFT аватари
Художниците могат да издават колекции от NFT персонажи и да ги продават на играчи
Компаниите и егоцентричните хора могат да издават NFT аватари, които показват тяхната марка, и да ги раздават

Това означава, че ще бъдат разрешени нови раси, кожи, марки и всички видове техники за рисуване и оцветяване, както и изображения, генерирани от AI. Както е написано, двигателят няма да поддържа 3D аватари, а 2D изображения. Изображенията се хостват на IPFS.

И накрая, няколко общи факта:NFT се притежават 100% от акаунта, който ги държи
NFT изображенията и метаданните не се хостват на нашите сървъри, а на IPFS и Ardor blockchain.
NFT персонаж може да се играе в светове на игри, така че ако получите NFT аватар в Wen Gods, можете да играете същия аватар в други игри, които са създадени с игралния двигател Mycora. Майсторите на игрите в други светове на игри могат да изберат да позволят на NFT героите да влязат със статистиките и предметите, които са спечелили в Wen Gods, или могат да позволят на играча да започне отначало.

Не вашите ключове, не вашите средства. Не е необходимо да се посочва това, но играчите, разбира се, ще създадат свои собствени частни ключове и Ardor акаунт, ще го свържат с Wen Gods PlayerID и ще подписват транзакциите си локално със SIGBRO. Ние нямаме достъп до техните акаунти, ние не ги хостваме и ако затворим по някаква причина, NFT не са засегнати.

Безкласова система
    Героите на Wen Gods са безкласови, така че играчът може да ги развие, за да отговарят на техния стил на игра.

Няма да ограничавам хората да бъдат танк, лечител, нанасящ щети или да избирам само класове като боец, магьосник, крадец и т.н.

Вместо това новите герои започват с 25 точки за персонаж (CP), които играчът може да разпредели към силата, интелекта, сръчността, телосложението и/или духа на героя. Тези 5 атрибута и параметъра формират основата на персонаж и могат да бъдат оформени, за да отговарят на специални стилове на игра. Когато герой се повиши, той получава още 5 CP.

Героите могат да се специализират и да научават нови умения в рамките на своята специализация по време на играта.

Основните специализации се предлагат на героя при специални поводи и могат да бъдат приети от играча или отхвърлени. Един герой може да има само ограничен брой основни специализации. Приетите основни специализации никога не могат да бъдат отхвърлени.

Всеки път, когато даден герой се повиши, се получава 1 точка за талант (TP) – а в редки случаи това ще бъде 3 TP. Играчът може да използва тези TP, за да отключи нови таланти от дървото на талантите на основни специализации на своя герой, за да даде на героя си нови умения и способности.

Микора

…е името на вселената на боговете Уен.

Mycora е първо текст, след това изображение.
Това не означава, че Mycora няма визуализации. Но първо е текст.

Игрите Mycora могат да се създават от всеки, който може да пише (сам или с приятели или с помощта на AI) – и да се играят от всеки, който може да чете и да си представя. Това е страхотна черта, която хората имат – въображение. Това ни кара да тиктакаме. В разговори. Любовни писма. Подкасти. Книги. Представете си – Хари Потър победи Волдемор, преди да получи лицето на Даниел Радклиф, милиони хора видяха епичната му битка в съзнанието си и я усетиха силно. Властелинът на пръстените е шедьовър в разказването на истории и изграждането на света без Питър Джаксън, а религиозните текстове правят чудеса всеки ден. Литературата може да ви отведе навсякъде и много хора харесват идеята да напуснете този свят за малко, да прекрачите в друг с различни правила, виртуален свят, в който можете да станете някой друг и да разширите границите си. Не получавате това завладяващо усещане от четене или игра соло в MMORPG.

Карта, за да намерите пътя си

Картата на Микора е изградена от шестоъгълници. 6 посоки.

Те съдържат различни предизвикателства, в които играчът се движи и изследва.

Светът е покрит с мъгла, но докато играчът се движи през земите, мъглата се вдига и картата става видима.

Ботът на Mycora Discord и уеб интерфейсът са синхронизирани, така че независимо дали пишете/премествате команди в Discord, за да изследвате земята, или щракнете върху стрелките на уеб интерфейса, за да се движите по-бързо през няколко шестоъгълника, всичко е същото. Върху шестоъгълниците има диалози с ботове, битки с чудовища, търговия, грабежи, малки куестове и нелинейна сюжетна линия, която в крайна сметка ще включи директно всички играчи и ще промени света на играта.

Стига за този пост. Скоро ще публикувам още.

Претоварвам ли те? Интересно ли е това за други освен мен и scor2k?

Моля, използвайте полето за коментари по-долу, за да споделите първоначалните си мисли относно концепцията Wen Gods и да взаимодействате с нас

/apenzl

    Страхотно! Превеждайки тази статия отнов влязох в играта. 
    Благодаря ви момчета, страхотни сте!

Comments

Popular posts from this blog

Reviewing the strategy -"Rejected"

Monthly report for March 2024

ArdorBG Forging Pool