WenGods - Не всички, които се лутат са изгубени

Новата актуализация на играта WenGods е налице, моля насладете се:


Не всички, които се лутат са изгубени



    Мислех, че ще има 2 вида куестове:
    Мисии от NPC, които приемате, за плячка и изравняване, и мисии, които са свързани с основния сюжет, великия световен разказ. Или поне така си мислех, докато не разговарях с мой добър приятел, който е дизайнер на игри. Исках неговото мнение и съвет. Моят приятел Микел беше подложен на стрес за известно време, след като напусна добре платена работа в компания за дизайн на игри и вместо това прекара максимално (свръх) време в стартираща среда в продължение на 2 години, така че подходих внимателно към него. Казах му, че искам да направя игра и тя трябва да е онлайн мултиплейър ролева игра, но независимо къде прочетох за разработване на MMORPG в интернет, съвет №1 беше: Дори не започвай!
    Микел ме изненада, като не се съгласи. Не с мен, а със съвет №1. Той каза, че ако успеете да изградите страхотен свят на играта и да направите правилната механика на играта, една MMORPG не би трябвало да е много по-трудна от създаването на други видове игри, които си заслужават – защото в игрите за много играчи играчите ще се ангажират един с друг, ще се обединяват, и създават свои собствени истории, куестове и съдържание в света на играта.                  Разбира се, трябва да създадете куки, стимули, които да следвате, и да дадете на играчите някои цели, които да постигнат, и причина да ги постигнат. Когато е увлекателно… пуснете хората вътре и им дайте свобода да се забавляват.

    За да е вярно, разбира се условие е да ИМА играчи. Ще те пусна вътре.
    През изминалата седмица създавах урок по време на игра за нови играчи, докато Scor2k работи върху функцията за търсене на нашия двигател. Прости куестове от NPC като граждани, надзиратели, друиди и т.н., които се нуждаят от вашата помощ за нещо и ще ви платят награда за това. Работа под наем. Вчера завършихме основата за даването им, приемането им, завършването им, осребряването на наградите от NPC. Днес Scor2k го интегрира в потребителския интерфейс на gamemaster (God), така че GM могат да ги настройват.

Но първо, нека отново да поговорим за героите.

Атрибути на символа

    Обхванах основните команди и действия, които един герой може да предприеме в WenGods, но не навлязох в подробности какво отличава един герой от следващия. Какво прави един герой изключителен търсач или магьосник, боец ​​или бизнесмен. Защо на някои герои им е лесно да изпълняват определени куестове, които ще накарат други герои да се провалят?

    Как ставате опитни в специални области?     Вярвам, че е време да разширим малко това.
    Когато създадете нов герой в WenGods, той започва с 25 CP (Точки за персонаж).
Използвате CP, за да специализирате своя характер. 1 CP представлява +1 точка към всеки от вашите основни атрибути.
    Атрибутите определят вашите способности в Mycora и служат като основа за по-нататъшно придобиване на умения. Атрибутите имат значение и не можете да отмените разпределението на CP, но не се притеснявайте – ще получите повече от първите 25 CP, така че има място за експериментиране. В зависимост от това какъв герой искате да бъдете, ще искате да изразходвате своите CP по съвсем различен начин.

Атрибутите на героите в Mycora са:

СИЛА
– Силата (STR) е вашата физическа сила.

Високата сила увеличава силата ви на атака и способността ви да блокирате и парирате и оказва влияние върху това колко тегло можете да носите.

ИНТЕЛИГЕНТНОСТ
– Високият интелект (INT) повишава способността ви да учите.

Ако искате да научите магически умения, високото INT е добро и с всеки допълнителен INT, който зададете, вие също така повишавате лимита си за MP-Magic Point с +10. Колкото по-високо е MP, толкова повече сила на заклинанията ще имате.

ЛОВКОСТ
– Сръчността (DEX) представлява ловкост, която засяга способността ви да се промъквате, избягвате, правите точни и акробатични движения и шанса ви да уцелите цели както в близък, така и в далечен бой.

КОНСТИТУЦИЯ
– Телосложението (CON) е вашата издръжливост, вашата жизненост и издръжливост.

Високият CON ви прави по-устойчиви на умора, болести, отрови. Става въпрос за това колко можете да понесете. Всеки CON увеличава лимита ви HP-здравни точки с +10.

ДУХ
– Духът (SPT) отразява вашата вяра в себе си.

SPT увеличава шансовете ви за късмет, а високото SPT също ви кара да регенерирате HP и MP по-бързо.

    Нека засега го оставим така – но Spirit е интересен, можем да го разширим. Колко добра е интелигентността, ако загубите вяра? Ловкост, ако предпочитате да си легнете и да спите всички проблеми? Физическа сила, ако се съмнявате в собствената си стойност? Високият дух работи ли еднакво за „добрите“ и за „злите“ герои? IRL – в зависимост от типа на играча – някои герои ще бъдат в приповдигнато настроение след изследване/социализация/постигане/убиване. Но това означава, че статистиката трябва да се влияе от действия, а не от CP?

мисли? Ако имате идеи или коментари, както винаги, не се колебайте да ги споделите в коментарите, аз съм изцяло в ушите и… ключовете.

Мисии в WenGods
    Това ни връща към това, че сме герой в WenGods, Mycora.
    За да напреднете в играта, ще трябва да спечелите XP (точки за опит).
    Има няколко начина да печелите XP и един – не на последно място за новодошлите – би бил куестиране.

Прости куестове
    Един от начините да се сдобиете с пари и плячка е да работите срещу наем:
    Направете това или онова за NPC и вземете нещо в замяна (пари, XP, специални предмети, предлагане на специализация).
    Ще срещнете обитатели на света, които се нуждаят от вашата помощ – което може да ви отведе към по-нататъшни приключения.
    Когато завършите проста мисия, няма да ви бъде предложена същата мисия отново от същия NPC.
    Простите куестове ще бъдат разширени с верижни куестове след MVP, когато преминем към следващата фаза на разработка.

Сюжетни куестове
    Страхотно нещо, ако питате мен.
    Това е мястото, където уменията на GM за разказване на истории и дизайн блестят или няма да работят.
    Той съдържа всички жители на света, всичко по-горе, и се основава на знанията.
    Светът на WenGods има предистория, която играчите могат да разкрият постепенно, като играят, изследват света и в крайна сметка ще трябва да решат и да се справят с нея. Това е мисия, в която те имат възможност да се запишат в историята. Играчите могат да се впуснат в този разказ, да разкрият скрити мистерии, да прокарат събития и да повлияят на историята – да променят историята и света (и като правят това да печелят XP, да отключват таланти, да стигнат до класацията – да станат легенда!).
    Всеки NPC, създание и рядък предмет в WenGods е там с причина. Тези, които създавам, са там, защото играят жизненоважна роля в историята и бъдещето на WenGods. И това е, върху което работя, ако внезапно ме няма, офлайн, AFK, радиото мълчи в блога, Twitter и чат стаите за повече от седмица, дори и да съм казал , че ще публикувам тук всяка седмица!

Куестове, генерирани от играча
    О, да, свобода казват. Вярвам в свободата.
    Друг начин за покачване на ниво е просто да излезете и да изследвате. Направи нещо!
    Намерете скрити предмети, ловувайте чудовища, търгувайте, измислете начин за себе си.
    Може би намирате предмети с голяма стойност за вас – или за други, различни от вас. Използвайте ги или ги търгувайте. Може би ще намерите скрита пещера с редки занаятчийски материали, за които никой друг не знае все още. Какво тогава. Или може да срещнете майстор, който вижда потенциал във вас и ви предлага специализация, която ще ви направи по-могъщи.
    Вие създавате свой собствен сюжет.
    Поставете свои собствени цели, направете свои собствени куестове (спечелете доверие, плячка, XP, направете репутация, под радара или в класацията).
    Или може да разберете, че да играете соло е твърде опасно.
    Групирането може да се извърши по 2 начина:
    Във временни групи, където се срещате с други играчи и решавате да прекарате време заедно – просто за да имате малко компания или да работите заедно за изпълнение на трудни куестове или да се биете с босмен, който е твърде силен за един човек.
    И тогава има официални кланове с кодекси на честта, вътрешни правила и отговорности, които изискват членство. Те могат да бъдат стартирани от играчи на определено ниво и те могат да решат да се състезават за слава по начини, различни от моите лично планирани. Те могат да седят до лагерния огън и да си чатят, или могат да атакуват зони като луди, да убиват босове, които е трябвало да бъдат неубиваеми, да мигат значки на кланове върху своите герои NFT, да стартират UBI система сред своите членове, да построят ново село и това всичко ще бъде добре. Трябва да кажа, че Clans все още не е завършен и внедрен, най-вероятно ще дойде с интеграцията на блокчейн.








Следващата седмица ще се преместя в основния свят на играта със Scor2k, за да можем да усетим по-добре всичко и да създадем заедно повече.

Comments

Popular posts from this blog

Reviewing the strategy -"Rejected"

Monthly report for March 2024

ArdorBG Forging Pool