Разликата между "Притежавай и печели" и "Играй, за да печелиш"
Блокчейн игрите са вълнуваща вертикала в индустрията на криптовалутите. Блокчейнът може да помогне на играчите да правят пари от игра на видео игри чрез модела play to earn(P2E). Въпреки това, различни разработчици изследват възможностите за направа на игри "Притежавай и печели", повишавайки привлекателността на индустрията.
Възходът на игрите "Играй, за да печелиш".
Една от най-известните тенденции в криптовалутите през 2021 г. са блокчейн игрите. Моделът play to earn привлече огромен капитал от инвеститори и ентусиасти на игрите.
В допълнение, популярни заглавия като Splinterlands, Axie Infinity и други въведоха нови потоци от приходи за тези, които могат да си позволят да направят предварителна инвестиция, за да изследват екосистемата на игрите.
Игрите за печелене на пари имат огромен бъдещ потенциал. Играчите контролират активите в игрите, които купуват или придобиват чрез игра.
Играчите могат да събират активи, за да напредват в играта, да надграждат герои и екипировка или да ги продават за пари от реалния свят. Това е привлекателна концепция и осигурява награди и стимули за играчите да се върнат за още.
Въпреки че не всеки може да успее да напусне работата си в полза на блокчейн игрите, възможностите са там. Освен това, това е солиден начин да запознаете повече хора с концепциите за блокчейн и криптовалути, без да въвеждате стръмна крива на обучение.
Въпреки това моделът „играй, за да печелиш“ е под натиск. Повечето награди в игрите са инфлационни, което намалява цените им и цялостната им привлекателност.
В резултат на това игрите се нуждаят от нова механика, за да държат играчите ангажирани и да привлекат некрипто аудитория. Солидни концепции ще улеснят този преход, а едно от тези възможни решения е "Притежавай и печели".
Игра за "Притежавай и печели"
Концепцията за игра "Притежавай и печели" е вълнуваща. Въпреки това, това не трябва да бъде основната точка за продажба на блокчейн игрите, дори и да е приятна функция.
Възможността да продавате активи в играта за пари от реалния свят е бонус, а не основна атракция. Вместо това играчите се нуждаят от солидно игрово изживяване и ангажиращо съдържание, за да се върнат за още. Освен това разработчиците могат да създадат отворени икономики за създаване на самоподдържащи се блокчейн игри.
При отворен пазар играчите ще продължат да дават време и усилия. Инфлуенсърите все още не говорят за игрите и колко ангажиращи и забавни може да бъдат те.
Пазарът обаче ще определи стойността в игрите, а не графика за емисии на възнаграждение и нужда от възстановяване на първоначална инвестиция.
Игрите на блокчейн "Притежавай и печели" ще продължат да поддържат механиката „играй, за да печелиш“. Освен това играчите все още могат да отключват награди, като напредват в играта, но ще имат нови случаи на употреба за тези активи.
От съществено значение е да се дадат на играчите възможности за това как да изразходват своите активи по време на играта, освен за надграждане на герой, закупуване на повече домашни любимци, броня или превръщането им в пари от реалния свят.
Блокчейн играта – или която и да е видео игра – никога не трябва да разчита на централизацията или нейната общност, за да попречи на инфлацията или да поддържа цените на активите в играта.
Вместо това потребителите ще определят стойността, както трябва да бъде. Създаването на по-голяма стойност за играта ще доведе до по-добро ангажиране на общността и ще помогне за подобряване на стойността на наградите в играта.
Създаването на стойност и разпределението на стойността ще разграничават игрите „Играй за печелене“ и "Притежавай и печели".
Различни блокчейн игри приемат концепцията за игра за собственост днес. Всички те включват механика за печелене в играта, но позволяват на потребителите да проучат повече опции за използване на новопридобитото си богатство, без по подразбиране да вървят по утъпкания път.
Говорейки за съдържание, играчите могат да притежават своя опит чрез изграждане на нови светове, истории и активи. Те могат или да споделят това съдържание безплатно, или да си осигуряват приходи от него чрез пазара, давайки възможност на потребителите по множество начини.
Концепцията за игра "Притежавай и печели" е вълнуваща. Въпреки това, това не трябва да бъде основната точка за продажба на блокчейн игрите, дори и да е приятна функция.
Възможността да продавате активи в играта за пари от реалния свят е бонус, а не основна атракция. Вместо това играчите се нуждаят от солидно игрово изживяване и ангажиращо съдържание, за да се върнат за още. Освен това разработчиците могат да създадат отворени икономики за създаване на самоподдържащи се блокчейн игри.
При отворен пазар играчите ще продължат да дават време и усилия. Инфлуенсърите все още не говорят за игрите и колко ангажиращи и забавни може да бъдат те.
Пазарът обаче ще определи стойността в игрите, а не графика за емисии на възнаграждение и нужда от възстановяване на първоначална инвестиция.
Игрите на блокчейн "Притежавай и печели" ще продължат да поддържат механиката „играй, за да печелиш“. Освен това играчите все още могат да отключват награди, като напредват в играта, но ще имат нови случаи на употреба за тези активи.
От съществено значение е да се дадат на играчите възможности за това как да изразходват своите активи по време на играта, освен за надграждане на герой, закупуване на повече домашни любимци, броня или превръщането им в пари от реалния свят.
Блокчейн играта – или която и да е видео игра – никога не трябва да разчита на централизацията или нейната общност, за да попречи на инфлацията или да поддържа цените на активите в играта.
Вместо това потребителите ще определят стойността, както трябва да бъде. Създаването на по-голяма стойност за играта ще доведе до по-добро ангажиране на общността и ще помогне за подобряване на стойността на наградите в играта.
Създаването на стойност и разпределението на стойността ще разграничават игрите „Играй за печелене“ и "Притежавай и печели".
Различни блокчейн игри приемат концепцията за игра за собственост днес. Всички те включват механика за печелене в играта, но позволяват на потребителите да проучат повече опции за използване на новопридобитото си богатство, без по подразбиране да вървят по утъпкания път.
Говорейки за съдържание, играчите могат да притежават своя опит чрез изграждане на нови светове, истории и активи. Те могат или да споделят това съдържание безплатно, или да си осигуряват приходи от него чрез пазара, давайки възможност на потребителите по множество начини.
Jelurida (Ardor Blockchain)
Индустрията за игри за печелене е възприела блокчейна Ардор(Ardor), разработен от Jelurida, тъй като предоставя уникална инфраструктура. Това е блокчейн като решение за разработчици, които използват функционална децентрализирана екосистема.
Основната верига на Ардор(Ardor) се занимава със сигурността и децентрализацията, докато разработчиците могат да надграждат дъщерни вериги, за да изследват различни случаи на употреба. Един такъв пример е Mythical Beings, P2E игра за събиране на карти. Разработчиците на играта са включили и двете концепции, чрез притежанието на Специални карти получаваш девидент на всяко преразпределяне на джакпота, а отделно в самото преразпределяне на джакпота, печелиш когато участваш за него.
Играчите отключват карти, които могат да събират, търгуват и изследват други функции в играта. Комбинирането на забавление със състезателен елемент и печелене на пари създава вълнуваща среда, в която играчите могат да притежават своя опит и да го оформят по свой вкус.
Собствеността идва в много форми в дигиталния свят и персонализираният геймплей и преживяванията са от решаващо значение за преминаването от игра за печелене към игра за притежаване.
Линк към оригиналната статия.
Comments
Post a Comment